środa, 9 sierpnia 2017

Kartki z wakacji - Studio Forty



Dzień dobry!
Przez nasze rodzinne wyjazdy i rozjazdy nazbierało mi się trochę zaległości blogowych, głównie kartkowych. Zatem mimo tego, że dziś na blogu Studio Forty zobaczyć możecie moją sierpniową inspirację, ja chciałabym Wam dziś pokazać kartki, które wykonałam dla Studio Forty jeszcze w lipcu.

Hello!
Because of our family holiday trips I have some blog delays, specially cards delays.
So even though today on the Studio Forty blog you can see my August inspiration, I would like to present you the cards I made for Studio Forty in July.






Użyłam: / I used:


7 Dots Studio
Dreamscapes

Artistiko
elementy marynistyczne / marine elements








2 komentarze:

Peninia pisze...

Rewelacyjne kartki. Świetna kolorystyka:)

wiosanka pisze...

Dziękuję kochana :-)