poniedziałek, 29 maja 2017

The colors of my art - 7 Dots Studio




Dzień dobry kochani!
Dziś chciałabym Wam pokazać trzy kartki, które przygotowałam dla 7 Dots Studio. Są to kartki w kolorach, które kocham najbardziej - żółtym, zielonym i niebieskim.

Hello Crafty Friends!
Today I’d like to show three cards that I've created for 7 Dots Studio. These cards are in three colours that I love the most - yellow, green and blue.



Pierwsza z nich przedstawia letnią łąkę. Taką z motylami i pszczołą. Ciepłą i słoneczną... Nawet troszkę ciężką, jak nagrzane powietrze gdy robi się już zbyt gorąco.

The first card is about the summery meadow. With butterflies and a bee. Warm and sunny… A little bit heavy because it’s so hot!






Druga kartka to wiosenny ogród. Z ziołami i świeżą miętą. Lekka i nieco zwariowana. Czujecie ten powiew świeżości?

The second card is about springy garden. With herbs and fresh mint. Light and a little freaky. Can You feel the fresh wind on Your faces?





I w końcu trzecia. Morska. Opowiadająca o przygodach, morzu i muszelkach. Ta karta jest pełna wolności i mocy. Zgadzacie się ze mną?

And finally the third one. This one is about the sea. About the adventure, water and sea shells. This card is full of freedom and power. Do You agree with me?






All the three cards express my feelings and my emotions connected with spring and summer. I realized that all my creations always contains these three colours. The colours of my art.

Kartki te wyrażają moje uczucia i emocje związane z wiosną i latem. Uświadomiłam sobie, że wszystkie moje prace craftowe zawsze zawierają któryś z tych trzech kolorów. Żółty, zielony i niebieski to kolory mojego tworzenia.

2 komentarze:

Szaneta pisze...

Świetne kartki ! Może nie są to moje ulubione kolory,ale genialnie łączysz te elementy ,media i warstwy,naprawdę super:) pozdrawiam :)

wiosanka pisze...

Dziękuję Anetko :-*