piątek, 26 maja 2017

Awesome smile - Studio Forty





Dzień dobry!
Dzisiaj mamy Dzień Mamy!
Z tej okazji wykonałam blejtram ze zdjęciem, na którym jestem razem z moją Mamą :-)
Blejtram jest inspiracją dla Studio Forty, a znajdziecie na nim mnóstwo cudownych nowości stemplowych i naklejkowych, które są już dostępne w sklepie :-)

Hello!
Today there's a Mother's Day!
And that's why I made a canvas with a photo of me and my Mom :-)
This canvas is also the inspiration for Studio Forty, and You can find lots of wonderful new stamps and stickers, that are already available in our store :-)







Stemple odbijałam zarówno bezpośrednio na blejtramie jak i na białym kartonie, a uzyskane napisy wycinałam nożyczkami.
Sięgnęłam też po transparentne naklejki - fantastyczna ozdoba mediowych prac :-)

I used stamps directly on canvas and also on white paper and next I cut it with scissors.
I also used transparent stickers - they're ideal for mixed media surfaces :-)


Użyłam: / I used:

Studio Forty

Lindy's Stamp Gang
Magicals

Finnabair
Mika Flakes




Pięknego dnia kochani!
Have a great day lovelies!





Brak komentarzy: