poniedziałek, 15 maja 2017

Admit one - Words & Paintery May 2017





Dzień dobry!
Maj to dla mnie miesiąc szczególny pod wieloma względami.
W maju urodziłam drugiego synka, w maju moja Mama ma imieniny, w maju też obchodzimy Dzień Matki. I dlatego chciałabym Wam dziś zaprezentować layout ze zdjęciem moim i mojej Mamy.

Hello!
May is a special month for me for many reasons.
In May I gave a birth to my second son, in May my Mom has her name day and in May we celebrate Mother's Day worldwide. So today I'd like to present the layout with the picture of me and my Mom.


Wykonałam go na majowe wyzwanie Words & Paintery. 
Bardzo jestem ciekawa, jak Wy poradzicie sobie z naszą majową paletą kolorystyczną :-)

I made it for May challenge at Words & Paintery
I am very curious how You'll deal with our May color palette :-)





Kilka zbliżeń na detale:

Some close - ups on the details:







Materiały: / Supplies:
7 Dots Studio
Hazy Days
Writer's Block
Cotton Candy Dreams

Retro Kraft Shop
rozetka / lace

Lindy's Stamp Gang
Magicals

Finnabair
Acrylic paints



Na zgłaszanie swoich projektów na wyzwanie Words & Paintery macie czas do 15 czerwca. Powodzenia!

You have time till 15th June to make Your project for Words & Paintery challenge. Good luck!



Brak komentarzy: