poniedziałek, 6 marca 2017

Tryptyk - Studio Forty





Dzień dobry!
Dziś w ramach inspiracji dla Studio Forty mam dla Was tryptyk.
Tryptyk ze zdjęciami z naszych styczniowych wakacji na Malcie. Zawisł już na kominku i cieszy oko przywołując piękne wspomnienia :-)

Hello!
Today - as an inspiration for Studio Forty - I have a triptych for You.
Triptych with photos of our January holidays on Malta. It hangs on the fireplace and reminds us wonderful memories :-)


Każda z części tryptyku to mały blejtramik, na którym wykonałam mediowe tło i na to przykleiłam kompozycję ze zdjęcia, papierów i tagów.

Each part of the triptych is a little canvas with mixed media backgroud, on which I sticed the composition of the photo, the papers and the tags.




Ozdobiłam je nastemplowanymi na papierze i wyciętymi elementami, oraz "tytułami".

I decorated it with stamped and cut elements and "titles".


 
 


Każda część tryptyku zawiera częściowo ukryty tag, który można wyjąć. Po jednej stronie każdego z nich jest miejsce na osobiste notatki i wspomnienia, a drugą stronę ozdobiłam stemplami oraz naklejkami.

Each part contains partly hidden tag. On the one side of it there is a space for personal notes and memories, the other side I decorated with stamps and stickers.



Na każdym tagu nastemplowałam kilkukrotnie wzór listka bądź kwiatków, później obrysowałam je czarnym pisakiem i ozdobiłam naklejką oraz nitem.

On each tag I stamped a few times the pattern of the flower or the leaf, then I outlined it with black pen and decorated with the sticker and the rivet.




Użyłam: / I used:
 Studio Forty
"Dreams don't work" - stamp set #7
 "Simply words" - stamp set #10

7 Dots Studio
Thoughts Keeper

Lindy's Stamp Gang
sprays and Magicals




Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja praca.

I hope that You like my project.







Brak komentarzy: