środa, 15 marca 2017

Numbers - Scrapki - Wyzwaniowo March 2017





Dzień dobry!
Liczby, numery, matematyka to temat marcowego wyzwania Scrapki - Wyzwaniowo.
Specjalnie na tę okazję stworzyłam layout z tekturkowymi cyframi.

Hello!
Numbers, math - this is a theme of March challenge at Scrapki - Wyzwaniowo.
As my inspiration I've created layout with chipboard numbers.








Na zdjęciu ja i moje maltańskie wspomnienia :-) Wciąż wspominam te cudowne wakacje :-)

Me and my maltese memories on the picture :-) I still keep in my mind this wonderful holidays :-)



Do wykonania tej pracy użyłam: / To make this project I used:
7 Dots Studio
Lost and Found
Writer's Block mask
Lindy's Stamp Gang
Sprays and Magicals
Finnabair
Acrylic paints and Mika flakes
Studio Forty
Transparent stickers
Retro Kraft Shop
Metal flower and lace
Snip Art
Chipboard numbers






Sponsorami nagród są 7 Dots Studio oraz UmWow Studio.
Our sponsors are 7 Dots Studio and UmWow Studio.







Na Wasze prace czekamy do końca Marca.
Powodzenia!

We are waiting for Your projects till the end of March.
Good luck!






Odkrywanie piękna świata, który ma dla nas niezliczona ilość cudów do znalezienia i zobaczenia jest moim hobby, moim planem na życie.
Na Malcie odkryłam piękno natury, które mnie zachwyciło.
Tam gdzie majestat skał spotyka się z żywiołem morza, a to ich spotkanie ozłaca światło słońca, tam ja jestem szczęśliwa...

With this layout I'd like to take part in
March challenge at More Than Words "Beautiful & Butterfly".
Discovering the beauty of the world, that has countless miracles to find and see for us is my hobby, my plan for my life.
On Malta I discovered the beauty of nature, which amazed me. 
Where the majesty of rock meets with the sea in the sunlight, there I am happy ...


Dobrego dnia kochani!

Have a good day my friends! 




9 komentarzy:

Peninia pisze...

Świetna praca! Kolory super!

wiosanka pisze...

Dziękuję Gosiu! :-)

Di Garling pisze...

Wow, another amazing layout. Love what you have done here Anna, such fabulous details. Thanks for playing along with us again at More Than Words.

Kareen Dion pisze...

Gorgeous layout!!! Thanks for joining us at More Than Words!

Nicole Doiron pisze...

This is a masterpiece! Thank you for playing along with us at More Than Words!

Heather McMahon pisze...

What an amazing page Anna! I love your treatment of the numbers and Malta looks beautiful! It's so great you could join us at More Than Words this month.

Caroline Elliam pisze...

Your layout is stunning, the texture is amazing! Thank you for joining us at More than words!

kavitha pisze...

so pretty.Thank you for joining us at "More than words" challenge!!

langeatheart pisze...

Beautiful layout! Love the composition! Great color choice! All the best from MTW! :)