poniedziałek, 27 lutego 2017

Reach for the stars - 7 Dots Studio





Dzień dobry!
Czas pędzi jak szalony... Dwa dni temu mój starszy syn stał się nastolatkiem.
Z tej okazji zrobiłam dla niego blejtram - ramkę z jego zdjęciem.
Jest to jednocześnie moja dzisiejsza inspiracja w 7 Dots Studio.

Hello!
Time flies so fast! Two days ago my older son became a teenager.
For this occassion I made a canvas - frame with his photo for him.
It is also my todays inspiration for 7 Dots Studio.







Mój syn jest bardzo ciekawy świata i jego piękna. Uwielbia podróżowanie i odkrywanie nowych miejsc. Mam nadzieję, że kiedyś sięgnie gwiazd.
Zdjęcie zrobiliśmy kilka tygodni temu na maltańskich skałach- bardzo przypadły Młodemu do gustu.

Ech, strasznie mi się te dzieci starzeją ;-)


My son is very curious about the world and its beauty. He enjoys traveling and exploring very much. I hope he will reach for the stars someday.
This picture we took a few weeks ago on some maltese rocks - my boy liked it very much.
 

Ekhm, my kids are getting older and older ;-)


Materiały: / Supplies
7 Dots Studio
Cotton Candy Dreams – Brain Freeze
Cotton Candy Dreams – Pad 6×6
Cotton Candy Dreams – Tags 12×12
Cotton Candy Dreams – Element Stickers 6×12
Cotton Candy Dreams – Die-cut Elements 6×12
Cotton Candy Dreams – Word Stickers 6×12
Cotton Candy Dreams – Chipboard
Thoughts Keeper – Clear Stamps

Lindy's Stamp Gang
Magicals, mists




2 komentarze:

Peninia pisze...

Cudowna prac! Magia kolorów!Podziwiam talent:)

wiosanka pisze...

Dziękuję bardzo Gosiu!
Uściski!